سلامممممممممممم به همه دوستای عزیزمممممممممم![]()
وب قبلیم نمیدونم چرا حذف شد![]()
واقعا شوکه ام(چون خیلیییییییییی زحمت براش کشیده بودم)![]()
به هر حال بگذریم![]()
این روزا واقعا بچه های والیبالمون دارن زحمت میکشن![]()
دست همشون درد نکنه![]()
و بازی با لهستانو واقعا گل کاشتن![]()



تا پست بعدی باااااااااااای![]()
ما را در سایت یه وبلاگ دخترونه باحال دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 258